تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
11
با پیگیری های موسسه فن پردازان

مژده به دانش پذیران دانشگاه پیام نور

  • کد خبر : 4187
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
مژده به دانش پذیران دانشگاه پیام نور
دانشگاه پیام نور با این رویکرد می تواند توسعه آموزشی و مهارت آموزی بین صنایع و دانش آموختگانش را تقویت کرده و باری دیگر در این راستا با کارآفرینانی که قرار است در آینده تربیت کند بدرخشد.
  • بازگشت دوباره دوره فراگیر ارشد به دانشگاه پیام نور

    حدود دو ماه پیش،دانشگاه پیام نور با انتشار خبری رسمی مبنی بر اینکه آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال ۹۹ برگزار نمی شود، همه دانش پذیران را غافلگیر کرد و بسیاری با معترض شدن به این تصمیم خواستار برگزاری این آزمون ها شدند.
    تعداد زیادی از داوطلبان با برگزار نشدن این آزمون ها دچار مشکلات بسیاری می شدند و با فاصله گرفتن از عدالت آموزشی فرصت های خود را برای شرکت در آزمون های دانشگاهپیام نور از دست می دادند.
    این در حالی است که دانشگاه‌ پیام نور همواره درتوسعه تحقیقات و فناوری های وزات علوم تاثیرگذار بوده و برگزار نشدن این آزمون ها باعث نگرانی عده کثیری از کارشناسان و فعالان آموزشی می شد و عدالت آموزشی را زیرسوال می برد.
    موسسه آموزشی فن پردازان که در راستای آموزش های مجازی فعالیت می کند در کنار دیگر موسسات آموزشی عالی آزاد از جمله پایگاه هایی بودند که از ابتدا نسبت به این موضوع واکنش داده و خواستار برقراری این عدالت آموزشی شدند و در این جهت که باید تصمیمات مناسبی در جهت توسعه آموزش برداشته شود، گام برداشتند.
    سرانجام پیگیری ها و فعالیت های بی شمار این موسسات و برخی از مسئولان را بر آن داشت که در این جهت بازنگری کرده و از فرصت سوزی ها جلوگیری کنند. اکنون این خبر خوش را می توان به دانش پذیرانی که حداقل یکسال از عمر و وقت خود را صرف خواندن کرده اند داد که مراجع ذی صلاح برآن شدند که باری دیگر در جهت پویایی هر چه بیشتر دانشگاه ها گام بردارند.
    این آزمون که با موافقت سازمان بازرسی کل کشور و اخذ مجوزهای قانونی، دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور کشور برگزار می شود، در راستای تداوم دوره فراگیر با پیگیری های فعالان آموزش های مجازی باری دیگربه دانشگاه پیام نور بازمی گردد.
    گفتنی است در سال جاری دانشجویان پذیرفته شده می توانند برای ترم دوم فراگیر ارشد در دانشگاه پیام نور به تحصیلاتشان ادامه دهند.
    همچنین دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه پیام نور از مزایای برگزاری کلاس و آزمون آنلاین در محل سکونت خود نیز برخوردار شدند.
    این در حالی است که دانشگاه پیام نور از ظرفیت های عظیمی در راه گسترش آموزش و مهارت های علمی در کشور برخوردار است که باید به صورت علمی و کاربردی ادامه یابد.
    گسترش کارآفرینی و مهارت آموزی یکی از هدف های مهم دانشگاه پیام نور است و این دانشگاه تا کنون گامهای استواری به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم برداشته است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4187

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.