تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1
نصراصفهانی:

مسابقات مهارتی فاصله بین تولید و مصرف را در چرخه اقتصادی کم می‌کند

  • کد خبر : 4304
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
مسابقات مهارتی فاصله بین تولید و مصرف را در چرخه اقتصادی کم می‌کند
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برگزاری مسابقات مهارت مانند نماچینی آجر می‌تواند عاملی برای کم کردن فاصله بین تولید تا مصرف محصولات در چرخه اقتصادی باشد.
  • به گزارش روابط عمومی دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر، علیرضا نصر اصفهانی در آئین افتتاحیه دومین دوره مسابقات نماچینی آجر و بازدید از محل برگزاری این مسابقات با بیان اینکه همزمان شدن برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در کنار افتتاح محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان و آئین افتتاحیه دومین دوره مسابقات نماچینی آجر برای همه شهروندان اصفهان اتفاق خوبی است، اظهار داشت: باید توجه داشت که یکی از ماموریت‌های شهرداری اصفهان صنعت ساختمان است و حضور فعالان این عرصه در یک مکان و نمایش آخرین دستاوردهایشان در کنار به اشتراک گذاشتن تجربیات میتواند به توسعه این صنعت در اصفهان کمک کند.
    وی افزود: انبوه‌سازان میتوانند در کنار بازدید از این نمایشگاه علاوه بر آشنایی با متریال‌های تولید شده جدید نحوه استفاده از آنها و مقایسه همه دستاوردهای موجود را بررسی کنند.
    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر نیز اشاره کرد و گفت: هم به منظور رفع نیازهایی که زندگی امروز دارد و هم به دلیل تسهیل در مصرف تولیدات جدید در صنایع راه‌اندازی چنین مسابقاتی امری ضروری است.
    وی افزود: صنایع خلاقیت‌ها و فناوریهای خوبی را در تولیدات خود دارند و این در حالی است که در برخی از موارد برای فروش و استفاده از این تولیدات در بازار با مشکل مواجه می‌شوند.
    نصر اصفهانی با بیان اینکه سرعت بخشیدن بین شناخت مردم و تولیدات جدید نیاز به محرک دارد، اضافه کرد: برگزاری فضاهای نمایشگاهی و به ویژه مسابقات مهارت می‌تواند در این زمینه تسهیل گر خوبی باشد.
    وی افزود: چنانچه مصرف کنندگان با تولیدات جدید و روش‌های استفاده از این تولیدات آگاهی نیابند مشکلات زیادی را برای صنایع تولیدی و به ویژه صنایع دانش بنیان نوپا ایجاد خواهد کرد.
    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: باید فاصله تولید و مصرف در کشور کم شود تا رونق اقتصادی بیشتری را شاهد باشیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4304

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.