تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه:

مراسم‌های روضه‌خوانی ایام فاطمیه در زندان‌ها برگزار شود

  • کد خبر : 5669
  • ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
مراسم‌های روضه‌خوانی ایام فاطمیه در زندان‌ها برگزار شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه گفت: به زندان‌ها پیشنهاد داده‌ایم که برای هزینه درآمد موقوفاتی که با نیت روضه خوانی است، این مراسم‌ها را در زندان‌ برگزار کنیم چرا که تاثیرگذاری بهتری را خواهد داشت.
  • به گزارش این هفته به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سیروس منتظم با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی سازمان اوقاف در شهرستان مبارکه اظهار داشت: برای اجرای این طرح در اداره اوقاف ۲۰ میلیون تومان اعتبار تامین شده که برای تهیه ۶۰ بسته معیشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    وی با بیان اینکه در این زمینه امامزادگان شهرستان نیز ورود خوبی داشته‌اند، ابراز داشت: برای مثال در امامزاده نصرالدین محمد هر هفته توزیع بسته دارند که تعداد این بسته‌ها به هفتگی ۵۰۰ مورد نیز می‌رسد.
    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه با بیان اینکه توزیع غذای گرم نیز در این امامزاده در دستور کار است، ادامه داد: برای این امر هر هفته به صورت میانگین طبخ و توزیع بیش از دو هزار پرس غذای گرم در این امامزاده انجام می‌شود.
    وی با بیان اینکه همه هزینه‌های مورد نیاز برای تامین بسته‌های معیشتی و غذای گرم در امامزاده نصرالدین محمد از محل درآمدهای مردمی و خیریه‌ها تامین می‌شود، ادامه داد: این مواد تهیه شده در بین نیازمندان واقعی شهرستان توزیع می‌شود.
    منتظم با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی تامین شده در اداره اوقاف شهرستان مبارکه در گام نخست به روحانیون مستمند و بعد در بین نیازمندان معرفی شده از سوی بهزیستی، زندان‌ها و کمیته امداد توزیع می‌شود، اضافه کرد: باید توجه داشت که ما در بسته‌های معیشتی که تهیه کرده‌ایم از بسته‌های فرهنگی مانند کتاب نیز استفاده کرده‌ایم که تاثیر بسیار خوبی را نیز خواهد داشت.
    وی در ادامه با بیان اینکه در زمینه هزینه درآمدهای روضه خوانی در مبارکه پیشنهاد برگزاری این مراسم‌ها در محل زندان‌ها را به دلیل زیرساخت‌هایی که فراهم است، ارائه کرده‌ایم، گفت: چنانچه با این موضوع موافقت شود تاثیرات بسزایی را خواهد داشت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5669

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.