تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
10
طالع بینی متولدین فروردین

فروردینی ها از همه سرتر و برترن

  • کد خبر : 7307
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
فروردینی ها از همه سرتر و برترن
فروردین یعنی نوزاد طبیعت،فروردین ماه، ماه اول بهار و پر از شادی و نشاط و طراوت است و کسانی که در این ماه به دنیا میایند، خصوصیات جالبی دارند.
  • فروردینی ها در پی عشق آتشین و پر شورترین عشق ممکن اند. او خود به خود جنس مخالف را جذب می کند. لذتهای جسمانی برای او بسیار اهمیت دارد و گاه احساس مالکیت شدیدی نسبت به معشوق خود را دارد. الهام پذیر فعّال و پیشرو، راهنمای ایده‌آلیست.

    در ادامه مشخصات فروردین ماهی ها را با هم می خوانیم.

    مشخصات کلی متولدین فروردین
    پرجنب و جوش، فعّال، عجول، رک و بی پروا، زود عکس العمل نشان می دهد، لایق و کاردان، عاشق قدرت، بی صبر و طاقت، قادر است مدّتها تنها باشد.

    با توجه به خصوصیات اخلاقی متولدین فروردین ماه پیوند این افراد با متولدین مرداد و آذر،  خیلی خوب – با خرداد و بهمن ، خوب – با تیر و مهر و دی ، بد – با   اردیبشهت و شهریور و آبان و اسفند ، دشمن

    نشان : قوچ

    سیاره : مریخ

    عنصر : آتش

    عدد شانس : ( ۹ )

    سنگ : مرجان – الماس – عقیق – زبرجد – یشم

    سنگ مخالف : مروارید – سنگ موسی

    فلز موافق : آهن – طلا – مس

    رنگهای موافق : قرمز – سفید – قهوه ای – سبز سیر – شرابی

    روز : سه شنبه

    ناحیه یا عضو حساس بدن : سر

    طبع : گرم و خشک

    فروردینی ها از همه سرتر و برترن

    طالع بینی خورشیدی مردان متولد فروردین ماه

    منجمین، مرد متولد این برج رابا جملات جالبی توصیف کرده اند. « رعد وبرق، مشعل پرنده، منبع نیروهای صادق و رک و راست» او برای زن می‌تواند یک آن بسیار هیجان انگیز و گرم و ایده آل باشدو یک آن دیگر سرد و یخ و بی تفاوت وگریزان.

    مردان متولد فروردین عموماً افرادی پر انرژی با افکاری سازنده – دارای حس مالکیت و حس برتری نسبت به دیگران – مقاوم و متهور در مقابل مشکلات – گاه حسود و آشفته و متمرد و پرخاشگر – عاشق پیشه و پر هیجان – دارای پشتکار – فعال – شجاع – ماجراجو – پر توقع – ریاست طلب – دارای اعتماد به نفس – اهل سخاوت و بخشش – جدی – ثابت قدم در تصمیم و اراده – طالب رقابت و همکاری – دارای رفتاری جوانتر از سن خود – پایبند و دوست دار همسر و خانواده – در جستجوی زن جدی با روحیة شاد – متنفر از زن منفی باف – شیفتة عقل و دانایی زن – در زندگی تابع قانون – طالب رابطة خوب – متنفر از دوز و کلک – همکاری با آنان مشکل ، اما مفید

    او به طور طبیعی قادر به تحمل زن شلخته،  بی احساس ، کم هوش، بد لباس و نامرتب نیست ودر مقابل این ناملایمات شدیدا از خود عکس العمل نشان میدهد. در مقابل اگر زن یک چنین مردی به خواسته اش توجه کند، می‌تواند مطمئن باشد که او با بزرگواری تمام زن های‌ دیگر را در دنیا نادیده میگیرد .

    طالع بینی خورشیدی زنان متولد فروردین ماه

    اوبیش از هر زن دیگری در دنیا می‌تواند بدون مرد زندگی كند. دارای قابلیتهای زیادی است بطوریكه تقریبا از عهده انجام هر كاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر می‌آید.

    زن متولد فروردین خواهان پیشرفت –  خوش بین و راهگشا در زندگی – تا حدی خود رای و مستقل در زندگی – در اغلب امور موفق – مددکار و یاری رسان – گاه مغرور و نصیحت ناپذیر – عجول در امور- گاه گرفتار عصبانیت – پر حرف اما منطقی- علاقه به آشپزی – رک گو – احساساتی پر انرژی و فعال – طالب کار در خارج از خانه – دارای تحمل خوب نسبت به خستگی و کسالت و بیماری – در صورت شاغل بودن ، علاقمند به شغل خود- طالب آزادی و دوستی با دیگران- پایدار در مقابل مشکلات – رمانتیک و احساساتی – پیش قدم در عشق – حسود و وفادار به شوهر- همسر و مادری دلسوز، شوهر یك چنین زنی وادار است وی را به هنگام بروز بیماری به زور به رخت خواب بفرستد اما بعد لازم است كه كنارش بنشیند و دستش را در دست بگیرد. زن متولد برج حمل درخانواده فوق العاده فداكار و كمك رسان است .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=7307

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.