تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
7
مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان :

شهرک سلامت در توسعه گردشگری سلامت گام برداشته است

  • کد خبر : 6304
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۹
شهرک سلامت در توسعه گردشگری سلامت گام برداشته است
مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: گردشگری جبنه های مختلفی دارد که یکی از ابعاد آن نیز گردشگری سلامت است که افراد در قالب آن، افراد برای درمان خود به کشورهای مختلف، مراجعه می کنند و با توجه به ظرفیت هایی که استان اصفهان در زمینه گردشگری دارد، می تواند در توسعه گردشگری سلامت نیز گام موثری بردارد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ کامران کلانی، در حاشیه بازدید از شهرک سلامت با جمعی از مسئولان کشوری اظهار داشت :
    گردشگری سلامت نیاز به زیرساخت هایی دارد که یکی از این موارد شهرک سلامت در اصفهان است و خوشبختانه در این مجموعه زیرساخت هایی مثل اسکان، رفاه و… . برای ارائه خدمات به گردشگران سلامت آنگونه که در کشورهای مختلف وجود دارد، فراهم شده است.
    وی با اشاره به اینکه علی رغم شیوع کرونا نرخ بیکاری از پاییز ۹۹ نسبت به بهار ۵/۱ درصد کاهش یافته است، اظهار داشت: با وجود اینکه میانگین نرخ بیکاری در اصفهان از نرخ کشور بالاتر است اما خوشبختانه با وجود کرونا در کاهش نرخ بیکاری در ۱۱ ماهه سالجاری روبرو بودیم.
    مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به مزیت شهرک سلامـت نسبت به سایر مجموعه های مشابه، بیان کرد: تجیهزات و امکانات پزشکی در شهرک سلامت بسیار مطلوب است و می توان گفت این مجموعه از این لحاظ جزء مجموعه های پیشرو در کشور است؛ به ویژه در بخش های پرتور درمانی و درمان سرطان که حرف اول را در کشور می زند.
    کلانی در ادامه با اشاره به تعرفه های سلامت در این شهرک، افزود: علی رغم استفاده از تکنولوژی های روز در این شهرک، تعرفه ها و خدمات پزشکی تفاوتی با سایر مراکز پزشکی نیست و همین موضوع باعث می شود که مردم این مجموعه را برای دریافت خدمات سلامت انتخاب کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6304

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.