تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
9

شمع محفل علمی را روشن نگه می داریم

  • کد خبر : 4358
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
شمع محفل علمی را روشن نگه می داریم
ییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نخستین همایش بین المللی قرآن و سلامت اجتماعی گفت: خدا را شاکریم که این همایش با کمک و همراهی اعضای هیئت علمی، استاتید و همچنین تمامی همکاران بخش فنی به خوبی برگزار شد.
  • به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومی دانشگاه معارف قران و عترت(ع) محسن حاج کاظمیان، همچنین در رابطه با برگزاری همایش افزود: در این شرایط کرونایی که نمی شود برنامه ها را به صورت حضوری و با مشارکت صد در صدی رهروان برگزار کرد، باز هم از برگزاری برنامه ها و همایشی به این وسعت غافل نشده ایم و سعی داشته ایم که تا حد امکان شمع محافل علمی در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) روشن بماند.
    حاج کاظمیان در مورد روند اجرای برنامه گفت: این برنامه از ساعت ۸/۳۰ روز پنجشنبه ۱۵ آبانماه شروع شد. ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت گردید.
    رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) در مورد افتتاحیه این همایش بین المللی بیان کرد: بسیار مفتخر بودیم که افتتاحیه این همایش با پیامی از حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی که به خاطر بین المللی بودن همایش به دو زبان فارسی و عربی خوانده شد، انجام گردید.
    حاج کاظمیان با اشاره به لزوم وجود چنین برنامه هایی افزود: آنچه که در عرصه های قرآنی بسیار به آن احتیاج داریم،رسیدن به زبانی مشترک در بین ملل مسلمان است و به همین دلیل این برنامه را به صورت بین المللی و با حضور اساتیدی از دیگر کشور ها برگزار کردیم.
    وی در پایان ضمن ابراز رضایت از این همایش خاطر نشان کرد: همایش های این چنینی از ان دست برنامه هایی است که در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) دنبال خواهیم کرد، که امیدواریم بتوانیم در این زمینه بیش از پیش فعالیت کنیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4358

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.