تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5
حجت‌الاسلام بلک:

روز اربعین امسال هیچ برنامه‌ای در بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار نمی‌شود

  • کد خبر : 3063
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
روز اربعین امسال هیچ برنامه‌ای در بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار نمی‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی اصفهان در زمینه شیوع کرونا، هیچ برنامه‌ای برای روز اربعین در بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار نخواهد شد.
  • به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمد حسین بلک در خصوص برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای برگزاری مراسم‌های اربعین حسینی اظهار کرد: در این زمینه اداره اوقاف با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله کرونا برنامه‌ریزی می‌کند.
    وی افزود: تاکنون و بر اساس مصویات ستاد استانی مقابله با کرونا مصوب شده هیچ گونه راهپیمایی و جابجایی در هیئت‌ها صورت نگیرد و هیچ برنامه‌ای تاکنون برای روز اربعین در بقاع متبرکه استان اصفهان پیش‌بینی نشده است.
    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه چنانچه ستاد استانی مقابله با کرونا مصوب کند مراسم روز اربعین را بدون دسته روی و پیاده روی در برخی از اماکن می‌توان برنامه‌ریزی کرد، اضافه کرد: اما تاکنون در این زمینه نیز هیچ برنامه‌ای در نظر نگرفته شده است.
    وی با بیان اینکه بقاع متبرکه استان اصفهاندر فضای مجازی نیز برنامه‌ای نخواهد داشت، گفت: این برنامه‌ها نیز تولید نخواهد شد و از برنامه‌های صدا و سیما در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3063

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.