تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
9

خوشتیپی در فصل زرد

  • کد خبر : 4824
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
خوشتیپی در فصل زرد
هر کسی در هر قشری که باشد، دوست دارد که بهترین تیپ ممکن را داشته باشد. یکی از سختی های فصل پاییز این است که نه سرد است و نه آنقدر گرم . پس این فصل باید از لباس هایی میانه استفاده کرد و به همین خاطر برای خوشتیپ شدن باید لباس هایی را انتخاب کنید که جذابیت را به شما هدیه کند.
  • به گزارش اینهفته ؛  به این علت که فصل پاییز هوا متغیر است، گاهی سرد و گاهی معتدل و بنابراین، باید لباسی به تن کنید که هم گرم باشد و هم زیاد ضخیم نباشد. بهترین کاری که می توانید برای این فصل انجام دهید این است که لایه لایه بپوشید.

     

    مانتوهای بافتنی 

    مانتوهای بافتنی از دیگر لباس هایی است که مناسب این فصل است، در واقع این مانتوها که معمولا از الیاف سبک هستند، بهترین پوشش برای هوای پاییزی است به خصوص اگراز رنگ هایی استفاده کنید که با فصل پاییز همخوانی داشته باشد.هم اکنون مانتوهای بافتنی متنوعی در بازار هست که با شکل های متنوع و مختلف مناسب پاییز هستند این مانتوها می توانند خوش تیپی را برای شما به ارمغان بیاورند و با ست کردن آنها با لباس هایتان به نوعی رنگارنگی را در فصلی که پادشاه فصل ها است تجربه کنید .

    مانتوهای بافتنی 

    کت های پاییزی

    شما می توانید به جای پوشیدن یک لباس ضخیم و بسیار گرم از کت و ژاکت های پاییزی استفاده کنید تا به محض سرد شدن هوا از آنها استفاده کنید و با رفتن به مکان گرم آن را از تن دربیاورید. شما می توانید از ژاکت های تک دکمه و یا جلیقه یا کت های جین که مناسب اسپرت پوش ها است، استفاده کنید.

    کت های پاییزی

    اکسسوری های فصل زرد

    شال هایی با مدل های چهارخانه یا پشمی یا کلاه های مدل خلبانی یا لئونی گرم می توانند برای فصل زرد مناسب باشند. در این فصل اگر سرمایی هستید، می توانید از شال های ضخیم تر هم استفاده کنید و دستکش و کلاه هم داشته باشید. گرچه پاییز آن قدرها سرد نیست که بخواهید از کلاه پشمی استفاده کنید و همان کلاه های نمدی یا هنرمندی کفایت می کند.

    اکسسوری های فصل زرد

    کفش و نیم بوت

    بهترین پاپوش های پاییزی نیم بوت هایی هستند که می توانند در این فصل شما را زیباتر جلوه بدهند. انتخاب کفش نیم بوت چرم یا مخمل و غیره می تواند مناسب ترین کفش های این فصل باشند که محافظ خوبی برای فصل گرم هستند.  رنگ کفش ها در گرم بودنشان هم تاثیر به سزایی دارند، پس بهتر است که از رنگ تیره انتخاب کنید که بهتر نور خورشید را جذب می کنند.

    کفش و نیم بوت

    شنل های  زیبا

    شنل یا پانچو از جمله پوشش هایی است که می تواند، شما را به آدمی جذاب تبدیل کند. اگر شما لاغر هستید، می توانید با یک شنل زیبا شوید، اما اگر کمی چاق هستید در صورت امکان از پوشیدن شنل خودداری کنید. یک بلوز با رنگ جذاب قرمز یا نارنجی با هر رنگ شنلی همخوانی دارد و می تواند یک پوشش پاییزی باشد که در این فصل به شما جذابیت می بخشد .

    در مورد شلوارها هم بهترین و مناسب ترین شلوارهای فصل پاییز معمولا شلوار کبریتی و جین هستند. این شلوارها که متنوع هستند با هر رنگی در بازار وجود دارند و با رنگ های مختلف با هر لباسی می توانند ست شوند. شلوار جین محبوب هم که برای هر نوع فصلی مناسب است و با هر لباسی از جمله مجلسی و اسپرت ست می شوند .

    اگر می خواهید جوراب بپوشید در فصل پاییز نمی توانید از جوراب های زمستانی استفاده کنید، بهترین جوراب های این فصل جوراب های مخملی و کمی ضخیم تر از معمولی است که می تواند پاهایتان را در این فصل کمی گرم نگه دارد.

    شنل های  زیبا

    به رنگ پاییز

    معمولا در این فصل از رنگ های تیره مثل خاکستری استفاده کنید که جذب بیشتری از گرما را داشته باشد. اما برخی معتقدند که می توان در فصل پاییز از خود رنگ های برگ های پاییزی استفاده کرد. رنگ هایی مثل رنگ شرابی، سرمه ایی و قرمز مایل به آبی(آلویی).    رنگ های خنثی مثل قهوه ایی، خاکستری و سیاه.    رنگ های با تن رنگ زمینی مثل بژ، سبز جنگلی، سبز تیره و زیتونی.  رنگ های گرم مثل رنگ قرمز تیره، نارنجی تیره، برنزی، طلایی، رنگ هایی با تن رنگ پوست (قهوه ایی مایل به زرد) و کرمی. بهترین رنگ هایی هستند که می توان از آنها در پاییز برگ ریز هزاران رنگ استفاده کرد.

    به رنگ پاییز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4824

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.