تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7
بهره‌برداری از بوستان سایه

حاشیه یک افتتاح

  • کد خبر : 1386
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
حاشیه یک افتتاح

در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از بوستان سایه در شهرک شهید کشوری، شهروندان این مجموعه با در دست داشتن پلاکاردهایی مبنی بر مشکلاتی که داشتند با حضور در کنار شهردار و اعلام خواسته هایشان از شهردار اصفهان درخواست کردند که در راستای رفع مشکلات مردم این منطقه تلاش کند. آنها با اشاره به اینکه در […]

  • در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از بوستان سایه در شهرک شهید کشوری، شهروندان این مجموعه با در دست داشتن پلاکاردهایی مبنی بر مشکلاتی که داشتند با حضور در کنار شهردار و اعلام خواسته هایشان از شهردار اصفهان درخواست کردند که در راستای رفع مشکلات مردم این منطقه تلاش کند.
    آنها با اشاره به اینکه در این شهرک امکانات رفاهی و خدماتی وجود ندارد از جمله نانوایی ، مدرسه ، کلانتری وجود ندارد از شهردار اصفهان درخواست کردند که با راه اندازی فروشگاه های کوثر در این منطقه در راستای کمک به قشر ضعیف این منطقه گام بردارد.
    قدرت الله نوروزی هم در بین جمع زیادی از مردم این منطقه که با وجود شیوع کرونا برای درخواست های منطقی خود جمع شده بوند قول داد که خدماتی که مربوط به منطقه ۶ شهرداری می شود را رفع و رجوع کند و مابقی فعالیت هایی که تحت پوشش ارگان های دیگر است را به آنها اطلاع دهد تا در این راستا در جهت تحقق خواسته های مردم این منطقه از قدرت الله نوروزی درخواست کردند که با راه اندازی یک فروشگاه کوثر به قشر ضعیف این منطقه کمک کند.
    مردشهردار اصفهان در پاسخ به درخواست اهالی این شهرک که خواستار برخورداری از برخی خدمات همچون مدرسه و نانوایی بودند، اظهار کرد: ارائه برخی از خدمات که مربوط به شهرداری است، در منطقه شش مورد پیگیری قرار می‌گیرد، اما سایر مشکلات که رفع آنها مربوط به وظایف سایر دستگاه‌ها و نهادها است را به مسئولان مربوطه اطلاع رسانی خواهیم کرد تا در جهت تحقق خواسته‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

    حاشیه یک افتتاح

    حاشیه یک افتتاح

    نوروزی در جمع تعدادی از ساکنان شهرک شهید کشوری نوید داد که در آینده‌ای نزدیک یک فروشگاه کوثر در این شهرک راه‌اندازی شود.
    شهرک شهید کشوری در شرق اصفهان واقع شده؛ احداث این مجموعه که ۱۳۰ هکتار از اراضی مجتمع آبشار را در بر می‌گیرد با هدف ساخت بیش از ۱۱۰۰۰واحد مسکونی در هفت فاز اجرایی در سال ۱۳۷۹ کلید خورد؛ اما با گذشت نزدیک به ۱۸ سال از ساخت آن، هنوز ساکنان منطقه از نبود سرانه‌های خدماتی گلایه دارند.

    این هفته | inhaftemag.com

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=1386

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.