تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
12

جسد بابک خرمدین در سطل زباله پیدا شد

  • کد خبر : 8137
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
جسد بابک خرمدین در سطل زباله پیدا شد
بابک خرمدین، کارگردان سینمای ایران به قتل رسیده است. خرمدین در زمان مرگ چهل و هفت سال سن داشت.
  • پیشتر خبر رسیده بود که بدن مثله شده مردی در سطل‌های زباله شهرک اکباتان پیدا شده است. عصر یکشنبه خبرگزاری رکنا گزارش کرد که جسد متعلق به بابک خرمدین بوده است.

    محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران با تایید خبر قتل آقای خرمدین به خبرنگارن گفت: “جسد این شخص در اکباتان پیدا شده و در تحقیقات به عمل آمده پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند”.

    بقایای جسد این فرد در داخل یک چمدان بوده است. براساس این گزارش پدر و مادر این کارگردان به قتل فرزندشان اعتراف کرده‌اند، چیزی که دادسرای جنایی تهران نیز در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا تایید کرده است.

    در این گزارش همچنین نوشته شده است که پدر آقای خرمدین در اعتراف‌هایش نزد پلیس، به جز اختلاف نظر با پسرش به موضوع مجرد بودن او اشاره کرده است. هنوز مشخص نیست که ازدواج نکردن فرزند چرا سرنوشتی این چنینی برای او رقم زده است.

    شبکه خبری اکباتان، در گزارشی از این واقعه در حساب اینستاگرامی خود، نقل قولی از سرهنگ پیمان احمدی رئیس کلانتری ۱۳۵ منتشر کرده است، که قتل آقای خرمدین را به خانواده او نسبت داده است.

    بنا به اخبار رسیده، پدر با خوراندن مواد بیهوش کننده، بابک خرمدین را بیهوش کرده و سپس با ضربات چاقو او را کشته است و بعد از مثله کردن بدنش او را به سطل زباله انداخته است.

    تا اینجا چیزی که از پدر او منتشر شده، روایتی است که خود او در مراسم نمایش فیلم پسرش شرح داده است. در آن روایت، پدر بابک خرمدین گفته است که نزدیک به شش سال در جنگ ایران و عراق حضور داشته است.

    بابک خرمدین فیلمی به نام “سوگنامه‌ای برای یاشار” ساخته بود که در مراسمی نمایش این فیلم و گفت‌وگو با سازندگانش، پدرآقای خرمدین هم برای صحبت با حاضران به روی صحنه رفت. بنا به گزارشی که وبسایت “سینماما” نوشته است، پدر آقای خرم‌دین در صحبت‌های آن روز خود از حضور ۶۹ ماهه‌اش در مناطق جنگی با عراق صحبت کرده است و این که دو بار شیمیایی شده است.

    انتشار خبر قتل بابک خرمدین و قطعه قطعه شدن بدنش، بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به مقایسه این کارگردان سینما با شخصیتی تاریخی به همین نام واداشته است.

    بابک خرمدین، نام سرداری ایرانی بود که بر ضد خلافت عباسی شورید. وقتی که او بازداشت و به سامرا فرستاده شد، خلیفه عباسی ابتدا دستور داد دست‌هایش را قطع کنند و سپس او را دار زدند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8137

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.