تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3
درجلسه هم اندیشی مدیران اتاق بازرگانی اصفهان و سازمان صمت عنوان شد :

تشکیل مرکز فوریت های شبانه روزی کسب و کار و سرمایه گذاری

  • کد خبر : 5471
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
تشکیل مرکز فوریت های شبانه روزی کسب و کار و سرمایه گذاری
درجلسه هم اندیشی مدیران اتاق بازرگانی اصفهان و سازمان صمت در خصوص مشکلات مربوط به حوزه های اقتصادی برنامه ریزی شد و در این جلسه مقرر شد که مرکز فوریت های شبانه روزی کسب و کار و سرمایه گذاری با هدف تسریع و تسهیل حل مشکلات فعالان اقتصادی تشکیل شود.
  • به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان جلسه ای در خصوص پیگیری مصوبات سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت به اصفهان در راستای کمک به رفع مشکلات فعالان اقتصادی استان در حوزه های تجارت بین الملل، معادن، صنایع و شهرک های صنعتی برگزار شد.
    در ابتدای این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از تعامل مطلوب و قابل تحسین استانداری، سازمان صمت و اتاق بازرگانی اصفهان در دوره نهم فعالیت اتاق، عنوان شد: نتایج این تعاملات مثبت، افزایش سطح رضایتمندی فعالان اقتصادی استان از اتاق بازرگانی و مجموعه صنعت، معدن و تجارت است.
    همچنین تاکید شد تشکیل شوراها و ستادهای مختلف برای پیگیری امور فعالان اقتصادی گواهی برتلاش مسئولین دولتی و بخش خصوصی در این حوزه است.
    همچنین در این جلسه فرایندهای مرکز فوریت های شبانه روزی کسب و کار و سرمایه گذاری در اصفهان تشریح و تاکید شد: هدف از تشکیل این مرکز تسریع و تسهیل رفع مشکلات فعالان اقتصادی با هماهنگی و همراهی دفاتر بهبود محیط کسب و کار دستگاه های اجرایی و اتاق بازرگانی اصفهان از طریق بررسی و پایش اطلاعات، صحت سنجی پرونده های حل شده و اعلام نتیجه همچنین ارجاع متناسب پرونده های حل نشده به میز اتاق در سازمان صمت، ستاد تسهیل، کمیته حمایت قضایی، میز اتاق در بانک مرکزی و وزرات صمت و سایر مجامع و شوراهای استانی است.
    در این جلسه با تاکید بر اینکه عده کمی از فعالان اقتصادی از ابزارها و ظرفیت های موجود در استان برای رفع مشکلات خود مطلع هستند، بر آگاهسازی فعالان اقتصادی از پتانسیل های موجود در استانداری، سازمان صمت و اتاق بازرگانی تاکید شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5471

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.