تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
8
مدیرکل برنامه ‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان:

بودجه ۱۴۰۰ از سند بالادستی برنامه راهبردی ۱۴۰۵ تبعیت می کند

  • کد خبر : 5152
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۱۱
بودجه ۱۴۰۰ از سند بالادستی برنامه راهبردی ۱۴۰۵ تبعیت می کند
مدیرکل برنامه ‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: بودجه 1400 شهرداری اصفهان یک ماه دیگر برای بررسی و تصویب به صحن شورای اسلامی شهر می رود.
  • به گزارش اینهفته به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید ابراهیمی در مورد فرآیند تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر ما در میانه فرآیند تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان قرار داریم و جلسات بررسی کارشناسی و سیاست گذاری اولیه در حال برگزاری است، اظهار کرد: برآورد اولیه از درآمدهای سازمان های شهرداری مرکزی انجام شده که بخشی از این درآمدها مربوط به درآمدهای جاری، مستمر و عمرانی است.
    وی بیان کرد: هم اکنون پیش نویس پروژه های شاخص و مهم نیز در حال تدوین است؛ این پروژه ها نگاه شهری و فرامنطقه ای دارد و نیاز است همه معاونت ها و مناطق با نگاه بین بخشی به صورت مشترک این پروژه ها را مورد بررسی قرار دهند که این روند در جلساتی که در حال برگزاری است، انجام می شود.
    وی اظهار کرد: براساس زمان بندی صورت گرفته، مهلت قانونی تدوین بودجه شهرداری اصفهان پایان دی ماه است که شهرداری اصفهان در پایان دی ماه لایحه بودجه را به شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیم خواهد کرد و شورا به لحاظ زمانی یک ماه فرصت دارد، تصویب بودجه را انجام دهد. امیدواریم شرایط کرونا تشدید نشود و امکان برگزاری منظم جلسات در فرآیند ارسال لایحه و تصویب بودجه وجود داشته باشد.
    وی افزود: در حال حاضر به موازات بررسی پروژه های شاخص شهری، بودجه سازمان های شهرداری نیز در حال بررسی است و جلسه درآمد سازمان ها مشابه مناطق برگزار شد تا مجموعه بودجه شهرداری اصفهان و سازمان های وابسته در قالب لایحه بودجه تقدیم شورا شود.
    مدیرکل برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان در مورد رویکردهای بودجه شهرداری اصفهان برای سال آینده اظهار کرد: بودجه از سند بالادستی خود که برنامه ۱۴۰۵ است، تبعیت می کند و با توجه به اینکه سال آینده سال اول برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ ( ششمین برنامه پنج ساله شهر اصفهان) است، طبیعتا باید به هدف گذاری برنامه توجه شود؛ هرچند در سال آینده باید یک سری پروژه های نیمه تمام شهر به پایان برسد، بنابراین تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت بودجه است.
    وی افزود: باید به هدف گذاری های کلان برنامه ۱۴۰۵ مانند کاهش آلودگی هوا، توسعه گردشگری و ….. در تدوین بودجه ۱۴۰۰ توجه بیشتر داشته باشیم و این موضوعات در بودجه های سال های آتی مورد توجه بیشتر باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5152

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.