تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل عنوان کرد :

بهره برداری از پارکینگ ۸۰۰۰ متری در امامزاده قاسم

  • کد خبر : 3797
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
بهره برداری از پارکینگ ۸۰۰۰ متری در امامزاده قاسم
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل گفت: پارکینگ ضلع شرقی امامزاده قاسم (ع) به متراژ 8 هزار متر مربع با هزینه 8 میلیارد ریال با مشارکت شهرداری در دهه وقف به بهره برداری رسید.
  • به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان در خصوص برنامه‌های دهه وقف در شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: به مناسبت این ایام با هدف ترویج و اجرای سنت حسنه وقف یکی از خیران این شهرستان ۲۰ هزار ماسک را برای توزیع بین نیازمندان نذر کرده است.
    وی افزود: همچنین کارکنان اداره اوقاف، تعدادی از خدام و اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان آران و بیدگل در نذر خون مشارکت داشته و نسبت به نذر سلامت اقدام کردند.
    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل همچنین به دیدار فرماندار آران و بیدگل از اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این دیدار از کارکنان اوقاف این شهرستان تجلیل شد.
    وی اجرای پروژه سنگفرش و ساماندهی قبور بقعه بی بی سکینه خاتون سفید شهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته دانست و افزود: این پروژه ۱۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و با اعتبار دو میلیارد ریال اجرایی خواهد شد که قرار است تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.
    حافظیان اضافه کرد: هزینه اجرای این پروژه به صورت کامل توسط خیران تهیه شده است.
    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل ابراز داشت: همچنین پارکینگ ضلع شرقی امامزاده قاسم (ع) به متراژ ۸ هزار متر مربع با هزینه ۸ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری در دهه وقف به بهره برداری رسید.
    وی ادامه عملیات فاز یک بقعه امامزاده عباس و سکینه خاتون روستای علی آباد را از دیگر پروژه‌های در دستور کار دهه وقف امسال اعلام کرد و گفت: احداث رواق ورودی بقعه و رواق شرقی آستان مقدس با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری عملیات سفت کاری این پروژه به اتمام برسد.
    حافظیان با بیان اینکه آئین میثاق با شهدا با حضور جمعی از مسئولان در بقعه امامزاده هادی و زینب خاتون که مدفن ۹۱ نفر از شهدای هشت سال دفاع مقدس است، برگزار شد، افزود: همچنین آئین غبارروبی آستان نیز در این مراسم انجام شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3797

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.