تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

برگزاری مسابقه زنده”نفس باران” در بهشت زمین

  • کد خبر : 4711
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
برگزاری مسابقه زنده”نفس باران” در بهشت زمین
مسابقه "نفس باران" پنج شنبه ها هر دو هفته یکبار ساعت 19 به صورت زنده از سوی مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد برگزار می شود.
  • رییس مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان با اعلام این خبر گفت: آشنا کردن مردم با ظرفیت های هنری، معماری، مشاهیر و ویژگی های معنوی تخت فولاد یکی از ماموریت ها و وظایف مهم این مجموعه است.
    سید علی معرک نژاد اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در همین راستا مجموعه تخت فولاد اصفهان سعی داشته با برگزاری مسابقات مجازی برای مخاطبان جذابیت ایجاد کند.
    وی افزود: مسابقه “نفسِ باران” یکی از این مسابقات بوده که پنج شنبه ها هر دو هفته یکبار ساعت ۱۹ در ۱۰ قسمت به صورت زنده در حال برگزاری است.

    وی ادامه داد: این مسابقه از سوی مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد و با همکاری مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه استان اصفهان در اپلیکیشن “هم نفس” برنامه ریزی شده که تا ۲۰ اسفند ماه برگزار می شود.
    معرک نژاد تصریح کرد: منابعی برای مطالعه در اختیار افراد شرکت کننده قرار می گیرد و سپس در مسابقه شرکت می کنند هر فرد برای پاسخگویی به هر سوال تنها ۱۰ ثانیه فرصت و ۲ شانس بازگشت مجدد دارد.
    وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه “نفس باران” می توانند عدد ۴۴ را به شماره ۳۰۰۰۱۰۴۴ ارسال کرده و یا به سایت www.takhtefoulad.ir مراجعه کنند.

    مسابقه "نفس باران"

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4711

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.