تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3
طهرانی:

برگزاری مسابقات نماچینی آجر تزویج دهنده فرهنگ استفاده از نوآوری است

  • کد خبر : 4380
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
برگزاری مسابقات نماچینی آجر تزویج دهنده فرهنگ استفاده از نوآوری است
معاون امور مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در زمینه ترویج فرهنگ استفاده از نوآوری نیز تاثیرگذار است.
  • به گزارش روابط عمومی دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر، مرتضی طهرانی با بیان اینکه تحولات زیادی در صنایع ساختمانی ایجاد شده است، اظهار داشت: نوآوری‌های خوب وشگفت انگیری در این صنعت ایجاد شده که باید در راستای معرفی آنها به شهروندان تلاش بیشتری صورت گیرد.
    وی با بیان اینکه مردم ایران علاقمند به نمای سنتی هستند و شرکت آجر نماچین به خوبی این نیاز را دریافته‌ است، ابراز داشت: در این شرکت در زمینه تولید آجر نما تحولات خوبی با توجه به آخرین فناوری‌های روز دنیا اتفاق افتاده که تنوع محصول را نیز به دنبال داشته است.
    معاون امور مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه آجر سنتی با ساختار صنعتی و آلودگی هوا سازگار نیست، اضافه کرد: این نوع آجر در مدت کوتاهی رنگ و زیبایی خود را از دست می‌دهد و عمر کوتاهی دارد.
    وی اضافه کرد: در حال حاضر در شرکت نماچین بیش از ۱۰۰ نوع آجر با طرح ورنگ‌های مختلف و با استفاده از شیل تولید شده که هم تنوع رنگی و هم عمر طولانی دارد.
    طهرانی در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات نماچینی آجر نیز تاکید کرد: مهم ترین دستاورد این مسابقات مهارت آموزی و تخصصی تر کردن کار نماکاران است ضمن اینکه در شرایط فعلی پیوند صنعت و آموزش امری تاثیرگذار و بازی برد برد است.
    وی تاکید کرد: برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در زمینه ترویج فرهنگ استفاده از نوآوری نیز تاثیرگذار است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4380

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.