تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4
قاضی عسگر:

برگزاری مسابقات نماچینی آجر به توسعه دانش و مهارت جوانان کمک می‌کند

  • کد خبر : 4301
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
برگزاری مسابقات نماچینی آجر به توسعه دانش و مهارت جوانان کمک می‌کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: برگزاری مسابقات نماچینی آجر به توسعه مهارت و آشنایی جوانان با آخرین فناوری‌ها و فنون روز دنیا کمک قابل توجهی دارد.
  • به گزارش روابط عمومی دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر، ‌حسین قاضی عسگر در آئین افتتاحیه این دوره از مسابقات و با بازدید از محل برگزاری مسابقات با بیان اینکه برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان و در محل جدید نمایشگاه بین المللی شایسته قدردانی است، اظهار داشت: از سوی دیگر برگزاری مسابقات آزاد نماچینی آجر که خلاقیتی مثال زدنی است نیز قابل تقدیر است.
    وی با بیان اینکه برگزاری مسابقاتی مانند نماچینی آجر در راستای توسعه و گسترش خلاقیت جوانان امری ضروری است، ادامه داد: یکی از کاربردهای فضاهای نمایشگاهی کار آموزی در جهت اشتغال زایی و آشنا شدن با آخرین فناوری‌ها و فنون جدید است.
    معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: برگزاری مسابقات مهارت در راستای ارتقای دانش، مهارت جوانان و اشتغال‌زایی امری ضروری است و باید در همه بخش‌ها مورد توجه قرار گیرد.
    وی افزود: انتظار داریم در همه بخش‌ها شاهد راهاندازی چنین مسابقاتی در کنار فضای نمایشگاهی باشیم تا جوانان با حضور در این مسابقات انگیزه بیشتری را برای حرفه آموزی داشته باشند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4301

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.