تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5
در حاشیه مسابقات شطرنج آنلاین کشوری نابینایان مطرح شد :

ایجاد انگیزه و امید برای روشن بینان

  • کد خبر : 5192
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
ایجاد انگیزه و امید برای روشن بینان
نتایج مسابقه شطرنج آنلاین کشوری نابینایان و کم بینایان اعلام شد. این مسابقات که به همت معاونت ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار شده بود با رقابت 47 ورزشکار به مناسبت روز جهانی معلولان برگزار شد.
  • به گزارش این هفته؛ رقابت قهرمانی شطرنج نابینایان و کم بینایان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین به همت معاونت ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان جمهوری اسلامی ایران و انجمن روشن بین اصفهان برگزار شد.
    معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مسابقات شطرنج آنلاین کم بینایان و نابینایان کشور در ۷ دور به روش سوئیسی ۱۴ آذرماه برگزار شد که در این مسابقات ۴۷ ورزشکار از قهرمانان برتر کشور و آسیا حضور داشتند.
    حبیب اله ناظریان با اشاره به این که برگزاری چنین مسابقاتی عامل ایجاد انگیزه و امید برای ورزشکاران کم بینا و نابیناست افزود: برگزاری این مسابقات تاثیر مثبتی بر فعالیت های معلولین عزیز دارد و بدون شک همکاری معاونت ورزشی تفریحی شهرداری با فدراسیون معلولین، جانبازان و انجمن های معلولین، آینده ورزشی معلولین را تضمین خواهد کرد .
    گفتنی است؛ امید کریمی، هادی مشیر آبادی، حسن توسلی، مجید باقری، محمد رضا علیزاده و فرزاد علیزاده به ترتیب مقام های اول تا ششم را کسب کردند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5192

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.