تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7

اپل در خانه ممنوع است

  • کد خبر : 7287
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
اپل در خانه ممنوع است
سه فرزند بیل گیتس، ثروتمندترین مرد دنیا تا 14 سالگی حق داشتن موبایل نداشتند. آنها حق تماشای تلویزیون در شب را نداشتند و باید شب ها زود می خوابیدند!
  • بنیانگذار مایکروسافت با ۶۷ میلیارد دلار ثروت، درحالی‌که یک ساعت کاسیوی ۸ پوندی (۴۰ هزار تومان) به دست داشت گفت: حتی فرزندان من محدودیت تماشای تلویزیون در پایان شب داشتند تا زودتر به رختخواب بروند و این کاملاً به نفع شان بود. ثروتمندترین انسان روی کره زمین همچنین اذعان کرد که هنگام غذا خوردن کسی حق استفاده از موبایل را سر میز ندارد.

    جنیفر کاترین متولد ۱۹۹۶(۲۰ ساله)، روری جان متولد ۱۹۹۹ (۱۷ ساله) و فیبی ادل متولد ۲۰۰۲ (۱۴ ساله) هستند و بالطبع باید آیفون یا گلکسی داشته باشند! اما  «ملیندا» همسر گیتس اجازه استفاده محصولات اپل در خانه را نمی دهد و از این رو احتمال می رود آیفون هم در خانه آنها جایی نداشته باشد.

    فرزندان گیتس می‌توانند از تلفن‌های همراهی که به سیستم‌عامل ویندوز مجهز است استفاده کرده و به موسیقی مورد علاقه خود از طریق سیستم پخش پر اشکال موسیقی زون مایکروسافت گوش فرا دهند. این ممنوعیت در حالی در منزل گیتس حکمفرما است که منزل وی به تکنولوژی‌های پیشرفته و گرانبهایی از قبیل نورپردازی اتوماتیک، بلندگوهای نصب شده در درون دیوارها به منظور تعقیب شنونده از اتاقی به اتاق دیگر و صفحات لمسی هوشمند که توانایی کنترل همه چیز از جمله حرارت منزل و تغییر کانال‌های تلویزیون را دارند، مجهز است.

    خانم گیتس همچنین تصریح کرده که بیشتر از نرم افزارهای تولیدی مایکروسافت بر روی گوشی اندرویدی خود استفاده می کند. این نرم افزارها عبارتند از ورد، اسکایپ و اوت لوک برای تبادل ایمیل.

    به نظر می رسد علت این انتخاب، قابلیت سازگاری بیشتر نرم افزارهای تولیدی شرکت یادشده با سیستم عامل اندروید باشد، این در حالی است سیستم عامل iOS آیفون به راحتی با تولیدات مایکروسافت سازگار نمی شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=7287

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.