تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4
با پخش برنامه تلویزیونی؛

اولین همایش غیرحضوری موسسه خیریه امام حسین علیه السلام برگزار می‌شود

  • کد خبر : 6287
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
اولین همایش غیرحضوری موسسه خیریه امام حسین علیه السلام برگزار می‌شود
قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن از برگزاری بیست و هشتمین همایش سالانه این موسسه خیریه به صورت غیر حضوری و با پخش زنده خبر داد.
  • به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه امام حسین علیهالسلام تخصصی حوزه مسکن، مهدی رقایی با بیان اینکه این موسسه خیریه از ابتدای سال جاری با توجه به شیوع کرونا اجرای برنامه‌های خود را در قالب غیر حضوری و در بستری فضای مجازی دنبال کرد، اظهار داشت: برگزاری جسلات هفتگی خیریه، برگزاری همایشها و جلسات هیئت مدیره، اجرای پویش‌های مختلف در مناسبت‌های خاص و … از جمله اقداماتی است که امسال توسط این موسسه انجام شده است.
    وی با بیان اینکه توسعه راه‌های ارتباطی با موسسه خیریه امام حسین علیه السلام در فضای غیر حقیقی نیز در سال جاری با سرعت بیشتری دنبال شده است، ادامه داد: راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی و شبکه‌های اجتماعی خیریه نیز از اقدامات صورت گرفته در این فضا بوده است.
    قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن با بیان اینکه در سال جاری با توجه به شیوع بیماری و همچنین افزایش فشار اقتصادی به خانواده‌های کم بضاعت به دنبال بالا رفتن قیمت ارائه خدمات منجر به افزایش سه برابری مراجعه کنندگان به این موسسه خیریه شده است، ابراز داشت: در این زمینه از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار مددجو به خیریه مراجعه کرده‌اند که تنها با توجه به بضاعت موجود به یک چهارم از این افراد خدمات لازم ارائه شد.
    وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود و همچنین اینکه هر ساله همایش سالانه موسسـه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن با حضور حداکثر خیران و حامیان این خیریه برگزار می‌شد، اضافه کرد: در سال جاری امکان برگزاری این همایش به صورت حضوری وجود ندارد و در نظر داریم این همایش را به صورت غیرحضوری برگزار کنیم.
    رقایی با بیان اینکه بر این اساس با همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان بیست و هشتمین همایش سالانه موسسه خیریه امام حسین علیه السلام به صورت غیر حضوری و در برنامه “هشت بهشت” برگزار خواهد شد، ابراز داشت: این برنامه سه شنبه پنج اسفند ماه به صورت زنده ساعت ۲۱ پخش می‌شود.
    وی ادامه داد: برای مشارکت حداکثری خیران و حامیان موسسـه خیریه امام حسین علیه السلام کارت دعوت و فرم تقبل به درب منازلشان ارسال شده تا با به همراه خانواده و از طریق سیمای اصفهان مهمان این برنامه باشند.
    قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن گفت: همچنین از دیگر اهداف برگزاری این همایش شناخت بیشتر شهروندان اصفهانی و دیگر شهرهای کشور نسبت به فعالیت‌های این موسسه خیریه با ۴۰ سال سابقه کاری است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6287

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.