تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
6
انس با قرآن پرسنل ارتش

انس با قرآن و تاثیر آن باعث افزایش روحیه رشادت در پرسنل ارتش می شود

  • کد خبر : 5282
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۸
انس با قرآن و تاثیر آن باعث افزایش روحیه رشادت در پرسنل ارتش می شود
سرهنگ میهن دوست فرمانده توپخانه 44 ارتش استان اصفهان با اشاره به اهمیت انس با قرآن و تأثیر آن افزود: اقتدار ارتش علاوه بر تجهیزات و مسئولیت پذیری، ایمان و بصیرت را هم شامل می شود.
  • به گزارش این هفته به نقل از روابط عمومی موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع)، یکشنبه سی ام آذر ماه فرمانده توپخانه ۴۴ ارتش استان اصفهان و حجت الاسلام والمسلمین نوبخت مسئول عقیدتی سیاسی توپخانه ۴۴ ارتش استان اصفهان به اتفاق هیات همراه از موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) بازدید کردند.
    میهن دوست در این دیدار چهار ساعته که همزمان با ولادت حضرت زینب کبری(س) انجام شد خواستار همکاری در زمینه های آموزش قرآن و تفسیر در بین پرسنل ارتش و انجام برنامه های مشترک در زمینه های علوم قرآنی و برگزاری محافل انس با قرآن در موسسه شدند که با استقبال مسئولان موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) مواجه شد.
    حجت الاسلام والمسلمین قربانیان مدیر موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: تنها نیروی مسلح جهان که علاوه بر مکتبی بودن انگیزه معنوی نیز دارد و از دیدگاه سیاسی برخوردار است نیرو های مسلح انقلاب اسلامی هستند.
    لازم به ذکر است در این دیدار فرمانده توپخانه ۴۴ ارتش استان اصفهان از مربیان و خادمان موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) تقدیر کردند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5282

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.