تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4
مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان عنوان کرد:

امیدواریم مسابقات آجرچینی راهی برای اشتغالزایی باشد

  • کد خبر : 3854
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
امیدواریم مسابقات آجرچینی راهی برای اشتغالزایی باشد
مدیر کل فنی حرفه ای استان اصفهان از برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشور نماچینی آجر در روزهای چهاردهم تا هفدهم آبان ماه خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم این مسابقات راهی برای اشتغالزایی باز کند.
  • آرش اخوان طبسی در یک مصاحبه مطبوعاتی در جمع خبرنگاران افزود:این مسابقات همزمان با آیین رسمی افتتاحی نمایشگاه اصفهان و اولین نمایشگاه تجهیزات ساختمانی در محل جدید نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود.
    وی ادامه داد: دور اول این مسابقات همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین الملی صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد.
    اخوان طبسی، پیوند بخش خصوصی و دولتی را گامی ارزنده در پیشرفت صنعت ساختمان دانست و تصریح کرد: برگزاری این مسابقات راهی برای مهارت آموزی بیشتر و ارتقا بهره وری است .
    مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان از فعالیت ۵۴ آموزشگاه دولتی و هزار و ۳۰۰ آموزشگاه خصوصی خبر داد و تصریح کرد: تعهدات آموزشی فنی و حرفه ای در حدود ۱۱ میلیون نفر ساعت و ۶۰ هزار دوره در سال است .
    اخوان طبسی ادامه داد: این مسابقات می تواند جهت ایجاد مهارت و حرفه آموزی و تشویق جوانان به اشتغال مفید باشد و با توجه به اینکه سالهاست که مسابقات ملی و جهانی مهارت در سطح کشور و دنیا برگزار می شود، سازمان فنی و حرفه ای هیچ محدودیتی در زمینه شرایط سنی ندارد.
    وی گفت: تمامی افرادی که ایده مناسبی داشته باشند می توانند در این مسابقات شرکت کنند.
    مدیر کل فنی حرفه ای استان اصفهان تبدیل شدن به یک برند ملی را از اهداف برگزاری مسابقات در سطح کشوری و جهانی دانست و گفت : این مسابقات از حالت روتین خارج شده و اکنون واسطه ای برای اشتغالزایی است .
    اخوان اظهار امیدواری کرد که افرادی هم از کشورهای دیگر در این دوره از مسابقات آجرچینی حضور داشته باشند اظهار داشت: تا ۴۸ ساعت پیش از شروع مسابقه افراد زمان دارند که طرح های خود را ثبت کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3854

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.