تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان:

الگوی ترافیکی خیابان عبدالرزاق با طول بیش از ۵ کیلومتر اصلاح می شود

  • کد خبر : 6271
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
الگوی ترافیکی خیابان عبدالرزاق با طول بیش از ۵ کیلومتر اصلاح می شود
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: مسیر رفت و برگشت پنج هزار و 400 متر طول خط ویژه اتوبوس ولیعصر (عج) و عبدالرزاق با هزینه عمران و ترافیکی 73 میلیارد و 500 میلیون ریال با اجرای سیستم ویژه ساماندهی می شود.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین کارگر اظهار کرد: به منظور رعایت حق تقدم برای خودروهای عمومی در راستای به حداقل رساندن اتلاف زمان و تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی در دنیا، در خطوط اتوبوس های تندرو و در تقاطع ها، تسهیلات خاصی پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: در همین زمینه، یکی از تسهیلات مهم پیش بینی خط عبور اختصاصی یا خط پرش در تقاطع ها است، همچنین امکان هوشمندسازی عبور اتوبوس ها از طریق شناسایی اتوبوس وارد شونده به تقاطع و ارتباط با کنترل گرهای چراغ راهنمایی برای سبز کردن مسیر عبور فراهم می شود.
    مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: بنابراین در این راستا منطقه سه شهرداری اصفهان در نظر دارد در خیابان های عبدالرزاق و ولیعصر (عج) برای اولویت دهی به عبور اتوبوس های تندرو و کاهش مشکلات عبور آنها در تقاطع های حکیم، سنبلستان و چهارراه ولیعصر (عج) نسبت به اجرای خط پرش اتوبوس تندرو اقدام کند.
    وی با اشاره به اقدامات ترافیکی خیابان عبدالرزاق اظهار کرد: با توجه به طراحی جدید مسیر اتوبوس بی آر تی و عدم ایجاد ترافیک این معبر اصلی شهر و با اجرای آرماتوربندی و بتن ریزی طولی این مسیر بیش از ۵ کیلومتر برای اتوبوس های خط ویژه مناسب سازی می شود.
    مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات احداث و تکمیل شش ایستگاه طول مسیر خیابان ولیعصر (عج) و خیابان عبدالرزاق به پایان رسیده که با مشخص کردن مسیر با گل میخ های ترافیکی و تابلوهای مخصوص، هزینه کل عمرانی – ترافیکی این پروژه بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6271

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.