تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
16
ترفندهای زیبا را دریابید

الفبای دکوراتیو خانه

  • کد خبر : 4827
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
الفبای دکوراتیو خانه
برای داشتن یک خانه با شکوه هر چند کوچک هم که باشد، باید کار را به دست کاردان سپرد و بعد باور کرد که می توان در یک خانه 50 متری هم پادشاهی کرد.
  • به گزارش اینهفته ؛ امروز با ورود تکنولوژی خانه ها، کوچک تر از قبل شده اند و برخی نگرانند که خانه های کوچکشان آنطور که باید و شاید دکوراسیون شیک نداشته باشد. اما ما با ترفندهای زیبا بهترین ترندها را برای خانه های بزرگ و کوچک شما معرفی خواهیم کرد. ترندهایی که می تواند به شما خانه ای زیبا را هدیه دهد و دکوراسیون هایی جذاب با اصول هنری داشته باشد.

    وسایل خانه مهمترین موضوعی است که می تواند، یک خانه را شیک جلوه بدهد. در کنار معماری چیدمان یک خانه می تواند نقش مهمی را ایفا کند.  اگر خانه بزرگی دارید، می توانید با تزئینات بزرگ و طلایی آنرا کلاسیک کنید و یا با میز و صندلی های اسپرت به آن رنگ و بوی مدرن بدهید. بسته به آنچه که دوست دارید، می توانید در انتخاب رنگ و نورپردازی هم دقت کنید. اساس منزل در واقع شخصیت خانه شما را مشخص می کند. شما ابتدا باید با یک طراح داخلی صحبت کنید و هر آنچه که سلیقه دارید را بیان کنید تا طراح بر اساس آنچه شما دوست دارید، خانه شما را طراحی کند .

    طراحی منزل انواع مختلف دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    مدرن های جدید

    طراحی های مدرن انواع مختلف دارند و دارای طیف های زیادی است. از زوایای مکعبی و زاویه دار گرفته تا دایره شکل و انعطاف پذیر. از سویی دیگر می توان در طراحی های مدرن از پالت های رنگی هم استفاده کرد که از کمرنگ ترین ها تا پررنگترین ها متفاوت است. در طراحی مدرن همچنین می توان از متریال های فلزی، استیل ، چوب یا شیشه هم استفاده کرد.

    مدرن های جدید

    معاصران امروزی

    این سبک انعطاف پذیری بی نظیری دارد. سبک های ساده  و خودمانی که هر کسی در خانه اش می تواند، داشته باشد و متحمل مشکلات در طراحی نشود. به نظر می رسد این نوع طراحی ها می تواند باب طبع بسیاری از افراد باشد و در فضای طراحی رسمی تر به نظر برسد.  خطوط و خمیدگی هایی که در این نوع طراحی ها هست، به همه نوع خانه ای می خورد و می توان گفت این نوع طراحی بسیار شایع است. تفاوت این نوع طراحی با طراحی مدرن این است که صمیمانه تر به نظر می رسد.

    معاصران امروزی

    صنعتی های اروپایی

    این طراحی بعد از انقلاب صنعتی اروپا شیوع پیدا کرد و در بیشتر خانه ها نمود داشت و به بقیه مکان ها هم صادر شد از جمله این طراحی ها، می توان به آجرها و الوارهای چوبی و مبل های چرمی اشاره کرد که دارای اشکال و حروف بزرگ در تزیین خانه ها دیده می شد.  این نوع طراحی ها در اواخر قرون ۱۷ و ۱۸ میلادی نمود چشمگیرتری داشت.

    صنعتی های اروپایی

    مینیمال های بی نظیر

    سبک های مینیمالی معمولا سبک های ساده ای هستند که شاخص آنها سفید است. طراحی دکوراسیون های داخلی با این سبک به دور از زرق و برق و ظواهر ظاهری به سمت ساده تر شدن و یکرنگ بودن می رود.

    مینیمال های بی نظیر

    اسکاندیناوی های ساده

    اسکاندیناوی ها مردمان سردی هستند که خانه هایشان بسیار ساده و فوق العاده با سبک های بسیار خلوت است.  دکوراسیون این خانه ها معمولا از سبک های بسیار ساده چوبی استفاده می شود با طیف رنگ های اصلی و سرد.  سوئدی ها و دانمارکی ها معمولا دوست دارند که خانه هایشان نورپردازی های ساده ای داشته باشد و آنها معمولا از رنگ های سفید و خاکستری استفاده می کنند.

    اسکاندیناوی های ساده

    کلاسیک سنتی غربی

    چوبی های تیره و همچنین رنگ های عمیق و سنگین از ویژگی های منحصر به فرد این نوع سبک است. این نوع سبک معمولا با رنگ های تیره ای مثل سیاه و سرمه ای و تیره با رنگ طلایی ست می شود و اثاثیه منزل معمولا جلوه ای سلطنتی و با شکوه دارند و از گلدوزی های پرکار استفاده می شود. این نوع سبک معمولا ما را به یاد خانه های اشرافی فرانسوی می اندازد که در فیلم های قدیمی هالیوودی زیاد دیده می شود.

    کلاسیک سنتی غربی

    سبکی به فاصله شرق دور

    فیلم های اوشین و هانیکو و جومونگ را یادتان هست؟ سبک خانه های مینیاتوری آنها و اشکال و درهای چوبی با صندلی های کوتاه و در یک کلام گوشه های تیز و اشکال هندسی از ویژگی های مهم این سبک به شمار می رود که در این خانه ها دیده می شود.فرهنگی از شرق دور با خصوصیاتی بارز و رنگ های خنثی که می تواند نشان دهنده سادگی و در عین حال پیچیدگی باشد.

    سبکی به فاصله شرق دور

    سبک سنتی با نوستالژی های زیبا

    در این سبک پر از رنگ و آب می توانید همه چیز را ببینید و درک کنید، سبکی که می تواند گویای روزگار قدیم باشد . سبکی که در خانه های مادربزرگ ها و پدربزرگ ها به خوبی دیده می شود  این المان های زیبا که پر است از رنگ های طبیعی هیچوقت شما را خسته نمی کند و حال و هوای خوبی را برای شما به همراه می آورد. طرح کنده درخت، فلزهای زنگ‌زده و سبک قدیمی را زیاد می‌بینیم. در یک کلام خانه‌هایی که از هر طرفش حس نوستالژی فوران می‌کند.

    سبک سنتی با نوستالژی های زیبا

      Shabby Chic یا شابی شیک

    صفحات اینستاگرام بهترین ها برای معرفی این سبک ها هستند. خانه های صورتی و آبی و یکدست سفید با طرح های مدرن و شاداب با زمینه های شیک و کاغذ دیواری های مدرن از جمله شاخصه های این نوع دکورها هستند که می توانند با وسایل تزیینی مختلف جذابتر شوند.  در این خانه ها از مبلمان شیک و مدرن گرفته تا مبلمان های اشرافی فرقی نمی کند هر کدام که باشد، باید با پرده ها و دکوراسیون های دیگر ست شوند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4827

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.