تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
4
با حضور استاندار اصفهان انجام می شود

افتتاح و بهره برداری از پروژه های راهداری خوانسار

  • کد خبر : 6111
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
افتتاح و بهره برداری از پروژه های راهداری خوانسار
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوانسار گفت: به مناسبت چهل و دومین فجر انقلاب و با حضور استاندار اصفهان بیش از 5 پروژه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوانسار مورد بهره برداری قرار می گیرد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، اعلام کرد: یکی از مهمترین پروژه ها بهره برداری از سيستم روشنايي محور خوانسار – دامنه (گردنه خوانسار ) با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اجرا شده است.
    حمید حسابی هدف از اجرای این پروژه را ارتقا ایمنی تردد درمحورهای مواصلاتی این شهرستان عنوان و اظهار کرد: این گردنه یکی از گردنه هاي مهم و برفگير استان به شمار می آید.
    وی همچنین از بهسازي روكش آسفالت سطحي و خط كشي محور خوانسار – رحمت آباد به طول۱۰ كيلومتر خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ ميليارد ريال بهره برداری خواهد شد.
    رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوانسار گفت: بهره برداری از عملیات ايمن سازي و نصب گاردريل و حفاظ بتني در محورخوانسار – بوئين و مياندشت به طول ۱٫۵كيلومتر و محور خوانسار – دامنه به طول ۱ كيلومتر با اعتبار بالغ بر ۱۷ميليارد ريال از دیگر پروژه های این اداره در ایام الله دهه فجر به شمار می آید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6111

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.