تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی

  • کد خبر : 5741
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی
طرح اصلاح شبکه آب میدان تا میدان توسط اداره توسعه و بهره‌برداری آب آبفا منطقه یک و با نظارت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اجرا می شود.
  • به گزارش این هفته؛ به نقل از روابط عمومی آبفا منطقه یک، مدیر امور آبفا منطقه یک با اشاره به اهمیت این طرح اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب مناطق مرکزی و تاریخی اصفهان، طرح اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی (ره) در دستور کار امور آبفا منطقه یک اصفهان قرار گرفته است.
    حمید اشتهاردیها خاطرنشان کرد: این طرح در راستای نوسازی و بهسازی سنگفرش شهرداری اصفهان به طول ۳ کیلومتر توسط پیمانکاران و با نظارت اداره توسعه و بهره‌برداری آب آبفا منطقه یک انجام می‌شود.
    وی ادامه داد: در این راستا عملیات اصلاح شبکه آب خیابان سید علی خان به طول ۶۰۰ متر و اصلاح شبکه آب بازارهای تاریخی اطراف میدان امام (ره) و میدان امام علی (ع) انجام گرفته است و همچنین فاز دوم عملیات اجرایی اصلاح شبکه آب خیابان آمادگاه پس از اتمام فاز نخست در حال اجرا است.
    مدیر امور آبفا منطقه یک افزود: عملیات اصلاح شبکه آب خیابان سپاه، دیگر برنامه این امور در راستای طرح اصلاح شبکه آب میدان تا میدان است.

    شبکه آب خیابان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5741

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.