تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

اصفهان میزبان متولی حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور

  • کد خبر : 5995
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۲۵
اصفهان میزبان متولی حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، به نقل از رئیس سازمان صمت استان اصفهان در تاریخ ۹ بهمن ماه سال جهش تولید معاون وزیر صمت ورییس کل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولید کنندگان ایران به اصفهان سفر می کند...
  • و هدف از سفر به استان ، دیدار با مقامات ارشد استانی و شرکت در کارگروه تنظیم بازار بوده و در این سفر از چند واحد خدماتی و تولیدی بازدید و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان را به مدیران آن واحد ها اهدا خواهد کرد.
    دکتر ایرج موفق در ادامه افزود در این سفر به منظور رصد بازار اصفهان بازرسی از چندین واحد صنفی صورت میگیرد و در ادامه اهدا تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان به دو واحد خدماتی آموزشی ویک واحد تولیدی صنعتی صورت خواهد گرفت.
    موفق با بیان اینکه به دلیل وضعیت خاص مبارزه با ویروس کرونا مراسم تجلیل از واحدها صورت نگرفته و حضور رییس کل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در واحدها و اهدا تندیس نشانه اهمیت و توجه ویژه دولت به حمایت از حقوق مصرف کنندگان بیان داشتند.
    شایان ذکر است در بازدید از واحد تولیدی شرکت بزرگ با برند لورچ و مرکز خدمات، ارتباط با مشتریان گروه صنعتی انتخاب و مرکز خدماتی آموزشی هلدینگ پارس پندار نهاد تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان اهدا خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5995

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.