تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

اجرای ۱۲ ویژه برنامه شهرداری منطقه ١٠ اصفهان در فجر فاطمی

  • کد خبر : 6042
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
اجرای ۱۲ ویژه برنامه شهرداری منطقه ١٠ اصفهان در فجر فاطمی
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۱۲ عنوان برنامه ویژه در این منطقه اجرا خواهد شد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومي منطقه ۱۰ شهرداري اصفهان مهندس شهبازی مدیر منطقه ۱۰ اظهار کرد:
    همزمان با ایام فجر انقلاب، ویژه‌ برنامه «شب های روشن» شامل نمایش‌واره نور، صدا و تصویر در ‎ میدان احمداباد اجرا می‌شود.
    وی با اشاره به ویژه برنامه «سرود فاطمی» افزود: در این برنامه اجرای سرود خیابانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) روزپانزدهم بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در معابر این منطقه اجرا خواهد شد.
    مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: ویژه‌برنامه آسنا یک ویژه برنامه تلویزیونی به مناسبت دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) است که ساعت ۱۷:۳۰ روز پانزدهم بهمن ماه از شبکه تلویزیونی اصفهان و امید پخش می‌شود.
    وی با بیان اینکه ویژه برنامه جشن «فجر فاطمی» به مناسبت دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) ساعت ۱۹ روز بیستم بهمن ماه از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود، افزود: مسابقه «باغ و برج» یک مسابقه ترکیبی بازی‌های فکری و تحرکی است که از طریق فضای مجازی برگزار می شود؛ همچنین به مناسبت این ایام مسابقه پازل در مراکز فرهنگی منطقه اجرا خواهد شد.
    شهبازی با بیان اینکه افتتاحیه دفتر هلال با همکاری هلال احمر اصفهان ساعت ۱۱ روز شانزدهم بهمن ماه سال جاری در دفتر تسهیلگری هفتون برگزار می‌شود، تصریح کرد: تجلیل از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی در فرهنگسرای استاد همایی روز شانزدهم بهمن ماه از دیگر برنامه‌های این منطقه است که در این برنامه «مسابقه کتاب تک صفحه‌ای، صد ثانیه با کتاب و رفیق خوشبخت ما» برگزار می‌شود.
    وی خبر از اجرای نورافشانی و نوای انقلاب در میدان شهید فهمیده ساعت ۲۱ روز بیست و یکم بهمن ماه داد و گفت: نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی بانوان روزهای ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه (صبح و عصر) در خانه فرهنگ دشتستان برگزار می‌شود؛ همچنین ویژه برنامه «زندگی به سبک روح‌الله» و برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب زندگی به‌سبک روح‌الله در این ایام در خانه فرهنگ ابوالفرج اصفهانی برگزار می‌شود.
    مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: ویژه برنامه ایستگاه انقلاب و آذین‌بندی خیابان‌ ویژه ایام دهه فجر در خیابان شیخ طوسی برگزار خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6042

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.