تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر:

آرامستان جدید امامزاده سید محمد (ع) خمینی شهر راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 4434
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
آرامستان جدید امامزاده سید محمد (ع) خمینی شهر راه‌اندازی می‌شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر با اشاره به آغاز عملیات راه‌اندازی آرامستان جدید امامزاده سید محمد (ع) خمینی شهر گفت: این آرامستان در ضلع شرقی این امامزاده در دستور کار است که خاکبرداری آن با اعتبار 350 میلیون ریال انجام شده و در آینده نزدیک برای بهره برداری کامل از آن به مزایده گذاشته می‌شود.
  • به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حسن توکلی در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: در این زمینه بهره برداری از رواق امام سجاد (ع) با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و دکل روشنایی محوطه شمالی امامزاده سید محمد (ع) با اعتبار ۴۳۰ میلیون ریال اجرایی شده است.
    وی در خصوص بازسازی تاسیسات برق امامزاده سید محمد(ع) نیز گفت: تعویض ترانس و تابلوی برق این امامزاده به دلیل فرسودگی و آتش سوزی با اعتبار چهار میلیارد ریال اجرایی شده است.
    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر ابراز داشت: کاشی رواق بیرونی امامزاده سید محمد (ع) نیز با اعتبار دو میلیارد ریال انجام شده است.
    وی با اشاره به آغاز عملیات راه‌اندازی آرامستان جدید امامزاده سید محمد (ع) خمینی شهر گفت: این آرامستان در ضلع شرقی امامزاده سید محمد در دستور کار است که خاکبرداری آن با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال انجام شده و در آینده نزدیک برای بهره برداری کامل از آن به مزایده گذاشته می‌شود.
    توکلی همچنین به راه‌‌اندازی رمپ ویژه امامزاده سید محمد(ع) با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: فیبر نوری این امامزاده نیز با اعتبار یک میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که در این زمینه به دلیل همکاری دیگر نهادها هزینه اجرای این پروژه از شش میلیارد ریال به یک میلیارد ریال کاهش یافت.
    وی با بیان اینکه برای تجهیز فیبرنوری امامزاده سیدمحمد نیاز به اعتبار داریم، اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار این بخش اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.
    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر ادامه داد: همچنین یکسان سازی قبور موقوفه علی اصغر و امامزاده ابراهیم درب سید نیز در سال جاری با اعتبار سه میلیارد ریال اجرایی شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4434

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.