تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3
در نیمه اول سال جاری صورت گرفت؛

آبرسانی پایدار به ۹ روستا در بخش کوهپایه اصفهان

  • کد خبر : 3549
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
آبرسانی پایدار به ۹ روستا در بخش کوهپایه اصفهان
در نیمه نخست سال جاری همزمان با یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی در استان اصفهان، 9 روستا در منطقه کوهپایه تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرارگرفتند و از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.
  • مدیر آبفا کوهپایه افزود: کوهپایه در شرق اصفهان و در منطقه کویری قرار دارد و منابع آبی دراین منطقه بسیار محدود است، بطوریکه آب شرب بیش از ۸۴ درصد جمعیت از طریق طرح آبرسانی اصفهان بزرگ تامین می شود و تنها ۱۶ درصد نیاز آبی با بهره گیری از منابع داخلی رفع می گردد.
    عباس رحیمی با بیان اینکه منطقه کوهپایه دارای ۶۸ روستا و سکونتگاه می باشد عنوان کرد: هم اکنون ۳۸ روستا تحت پوشش شرکت آبفا کوهپایه قرار دارد که ۲۹ روستای آن بالای ۲۰ خانوار می باشد.

    آبرسانی پایدار به 9 روستا در بخش کوهپایه اصفهان

    آبرسانی پایدار به ۹ روستا در بخش کوهپایه اصفهان

    وی طول شبکه توزیع آب روستایی را ۲۰۵ کیلومتر برآورد کرد و اظهارداشت: در حال حاضر طول خطوط انتقال آب روستایی ۱۰۶ کیلومتر می باشد، همچنین ۳۱ مخزن با حجم ۷ هزار و ۲۴۰ متر مکعب در روستاهای کوهپایه در مدار بهره برداری قرار دارد.
    مدیر آبفا کوهپایه جمعیت روستایی را بیش از ۷ هزار و ۷۲۰ نفر اعلام کرد و تصریح نمود: ۵ هزار و ۴۰۰ انشعاب آب به روستاییان در منطقه کوهپایه واگذار شده است.
    وی با بیان اینکه با یکپارچه سازی آبفا شهری و روستایی بسیاری از موازی کاری ها حذف گردیده است، بیان کرد: سرعت خدمات رسانی به مشترکین در روستاها بهتر و بیشتر شده است به گونه ای که با در مدار قرار دادن ۲۰ کیلومتر خط انتقال و حذف یک باب ایستگاه پمپاژ، توانستیم ۹ روستا در منطقه کوهپایه را تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار دهیم.
    رحیمی اعلام کرد: پیش بینی می شود در ۶ماهه دوم سال جاری ۸ روستای دیگر در این منطقه از آب شرب سالم و پایدار برخوردار شوند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3549

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.